Гарантія
Якщо Ви є нашим постійним клієнтом, ми намагатимемося допомогти Вам з обміном нашого товару навіть у разі порушення однієї чи кількох нижченаведених умов.
Гарантія на комплектуючі:
Під гарантією мається на увазі заміна, ремонт чи повернення вартості* запчастини, що має початковий дефект, що проявив себе під час перевірки на працездатність (тобто до повної установки). Встановлені запчастини, що були у використанні, навіть короткочасно, поверненню чи обміну не підлягають**. Гарантія не розповсюджується на термін служби деталі***.
Гарантійний термін для роздрібних покупців – 14 днів;
Гарантійний термін для оптових покупців – 3 місяці.
Гарантія не дійсна у таких випадках:
дисплеї та сенсорне скло, на яких знімалася захисна плівка (плівка є гарантійним захисним засобом, уважно перевіряйте запчастини перед зняттям плівки!);
комплектуючі, на яких пошкоджені або відсутні захисні знаки (пломби, стікери, наклейки, штампи тощо);
комплектуючі BGA (мікросхеми, цифрові мікрофони тощо);
комплектуючі для паяльних станцій (жала, нагрівальні елементи, насадки на фен тощо)
комплектуючі, що мають сліди некваліфікованої установки, що втратили товарний вигляд або вживані;
комплектуючі, що встановлювалися без дотримання технології.
* ціна деталі відповідно до прайс-листа на момент розгляду
** запчастини, що мають навіть незначні пошкодження (вигини на шлейфах, сліди паяння, некоректної установки тощо)
*** Термін служби запчастин багато в чому залежить від кваліфікації установника. Магазин не несе відповідальності за якість встановлення та не надає гарантію на термін служби
Гарантія на обладнання:
Під гарантією передбачається заміна товару або повернення його вартості* протягом 14 днів з моменту покупки, а також безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну.
Гарантійний термін – 3 місяці.
Ремонт здійснюється протягом 14 днів з моменту надходження товару на склад. У разі, якщо ремонт не є можливим, проводиться заміна товару на новий або повернення його вартості.
Гарантія поширюється тільки на апаратну частину обладнання, і не стосується програмного забезпечення, а також будь-яких предметів комплектації (кабелі, адаптери, додаткові пристрої, паяльники, розхідники тощо)
Гарантія на обладнання не надається у таких випадках:
пошкоджені або відсутні захисні знаки (пломби, стікери, наклейки, штампи тощо);
є сліди програмної чи механічної модифікації;
є сліди спроб самостійного ремонту;
є фізичні, електричні, теплові ушкодження апаратної частини, ушкодження пов'язані з потраплянням вологи та сторонніх предметів;
обладнання використовувалося не за призначенням чи з порушенням правил експлуатації.
* ціна деталі відповідно до прайс-листа на момент рекламації
Гарантія на інструмент та витратні матеріали:
Під гарантією мається на увазі заміна чи повернення вартості* товару, що має початковий дефект, що проявив себе при візуальному огляді.
Товар, що був у вживанні, навіть короткочасно, поверненню або обміну не підлягає.**
Гарантійний термін для роздрібних покупців – 14 днів;
Гарантійний термін для оптових покупців – 3 місяці.
* ціна деталі відповідно до прайс-листа на момент рекламації
** товар, що має навіть незначні пошкодження (ушкоджено упаковку, дрібні подряпини, частково витрачено тощо)
Загальне