Гарантія
Якщо Ви є нашим постійним клієнтом, ми намагатимемося допомогти Вам з
обміном нашого товару навіть у разі порушення однієї чи кількох
нижчеперелічених умов.
Гарантія на
комплектуючі:
Під гарантією мається на увазі заміна, ремонт чи повернення вартості*
запчастини, що має початковий дефект, що проявив себе під час перевірки на
працездатність (тобто до повної установки). Встановлені запчастини, що були у
використанні, навіть короткочасно, поверненню чи обміну не підлягають**.
Гарантія не поширюється на термін служби деталі***.
Гарантійний строк для роздрібних покупців – 14 днів;
Гарантійний строк для оптових покупців – 3 місяці.
Гарантія не дійсна у таких випадках:
·
дисплеї та сенсорне скло, на яких знімалася захисна плівка (плівка є
гарантійним захисним засобом, уважно перевіряйте запчастини перед зняттям
плівки!);
·
комплектуючі, на яких пошкоджені або відсутні захисні знаки (пломби,
стікери, наклейки, штампи тощо);
·
комплектуючі BGA (мікросхеми, цифрові мікрофони тощо);
·
комплектуючі для паяльних станцій (жала, нагрівальні елементи, насадки на
фен тощо);
·
комплектуючі, що мають сліди некваліфікованої установки, що втратили
товарний вигляд або вживані;
·
комплектуючі, які встановлювалися без дотримання технології.
* ціна деталі відповідно до прайс-листу на момент розгляду
** запчастини, що мають навіть незначні пошкодження (вигини на шлейфах, сліди
паяння, некоректної установки тощо)
*** Термін служби запчастин багато в чому залежить від кваліфікації
установника. Магазин не несе відповідальності за якість встановлення та не
надає гарантію на термін служби.
Гарантія на
обладнання:
Під гарантією мається на увазі заміна товару або повернення його вартості*
протягом 14 днів з моменту покупки, а також безкоштовний ремонт протягом
гарантійного строку.
Гарантійний строк - 3 місяці.
Ремонт здійснюється протягом 14 днів з моменту надходження товару
на склад. У разі, якщо ремонт не є можливим, проводиться заміна товару на новий
або повернення його вартості.*
Гарантія поширюється тільки на апаратну частину обладнання, і не
стосується програмного забезпечення, а також будь-яких предметів комплектації
(кабелі, адаптери, додаткові пристрої, паяльники, розхідники тощо)
Гарантія на обладнання не надається у таких випадках:
·
пошкоджені або відсутні захисні знаки (пломби, стікери, наклейки, штампи
тощо);
·
є сліди програмної чи механічної модифікації;
·
є сліди спроб самостійного ремонту;
·
є фізичні, електричні, теплові ушкодження апаратної частини, ушкодження
пов'язані з попаданням вологи та сторонніх предметів;
·
обладнання використовувалося не за призначенням або з порушенням правил
експлуатації.
* ціна деталі відповідно до прайс-листа на момент рекламації
Гарантія на інструмент
та витратні матеріали:
Під гарантією мається на увазі заміна або повернення вартості товару, що
має початковий дефект, що проявив себе при візуальному огляді.
Товар, що був у вживанні, навіть короткочасно, поверненню або обміну не підлягає.**
Гарантійний строк для роздрібних покупців – 14 днів.;
Гарантійний строк для оптових покупців – 3 місяці.
* ціна деталі відповідно до прайс-листа на момент рекламації
** товар, що має навіть незначні пошкодження (ушкоджено упаковку, дрібні
подряпини, частково витрачено тощо)
Загальне
Транспортні витрати, пов'язані з обслуговуванням, обміном, поверненням
товару гарантією не покриваються та оплачуються покупцем.
За цілісність посилки під час транспортування відповідальність несе
компанія-перевізник.
Магазин не несе відповідальності за збитки, отримані через неправильне
використання товарів і внаслідок форс-мажору.
Порядок дій щодо
виявлення несправності
1. Зв'яжіться з продавцем
та повідомте про виявлення несправності – це допоможе уникнути зайвих дій. Техвідділ
намагатиметься допомогти вирішити проблему без доставки товару до магазину.
2. При необхідності
доставки товару до магазину, погодьте з продавцем службу доставки та
одержувачів тощо.
3. Повністю заповніть
бланк заявки на гарантійне обслуговування із переліком товарів, з номерами
відповідних витратних накладних та детальним описом характеру несправності або
причиною повернення. Не забудьте вказати ПІБ покупця.
4. Гарантійний товар має
бути упакований в оригінальну упаковку, промаркований (найменування та якість),
повністю укомплектований та супроводжений заповненим бланком заявки. Якщо
жодної з цих умов не буде дотримано, техвідділ залишає за собою право відкласти
розгляд заявки на невизначений термін або відмовити у розгляді.
5. Після надсилання
посилки обов'язково повідомте дані для отримання.