Гарантія

Якщо Ви є нашим постійним клієнтом, ми намагатимемося допомогти Вам з обміном нашого товару навіть у разі порушення однієї чи кількох нижчеперелічених умов.

Гарантія на комплектуючі:

Під гарантією мається на увазі заміна, ремонт чи повернення вартості* запчастини, що має початковий дефект, що проявив себе під час перевірки на працездатність (тобто до повної установки). Встановлені запчастини, що були у використанні, навіть короткочасно, поверненню чи обміну не підлягають**. Гарантія не поширюється на термін служби деталі***.
Гарантійний строк для роздрібних покупців – 14 днів;
Гарантійний строк для оптових покупців – 3 місяці.

Гарантія не дійсна у таких випадках:

·          дисплеї та сенсорне скло, на яких знімалася захисна плівка (плівка є гарантійним захисним засобом, уважно перевіряйте запчастини перед зняттям плівки!);

·          комплектуючі, на яких пошкоджені або відсутні захисні знаки (пломби, стікери, наклейки, штампи тощо);

·          комплектуючі BGA (мікросхеми, цифрові мікрофони тощо);

·          комплектуючі для паяльних станцій (жала, нагрівальні елементи, насадки на фен тощо);

·          комплектуючі, що мають сліди некваліфікованої установки, що втратили товарний вигляд або вживані;

·          комплектуючі, які встановлювалися без дотримання технології.

* ціна деталі відповідно до прайс-листу на момент розгляду
** запчастини, що мають навіть незначні пошкодження (вигини на шлейфах, сліди паяння, некоректної установки тощо)
*** Термін служби запчастин багато в чому залежить від кваліфікації установника. Магазин не несе відповідальності за якість встановлення та не надає гарантію на термін служби.

Гарантія на обладнання:

Під гарантією мається на увазі заміна товару або повернення його вартості* протягом 14 днів з моменту покупки, а також безкоштовний ремонт протягом гарантійного строку.
  Гарантійний строк - 3 місяці.
  Ремонт здійснюється протягом 14 днів з моменту надходження товару на склад. У разі, якщо ремонт не є можливим, проводиться заміна товару на новий або повернення його вартості.*
  Гарантія поширюється тільки на апаратну частину обладнання, і не стосується програмного забезпечення, а також будь-яких предметів комплектації (кабелі, адаптери, додаткові пристрої, паяльники, розхідники тощо)

Гарантія на обладнання не надається у таких випадках:

·          пошкоджені або відсутні захисні знаки (пломби, стікери, наклейки, штампи тощо);

·          є сліди програмної чи механічної модифікації;

·          є сліди спроб самостійного ремонту;

·          є фізичні, електричні, теплові ушкодження апаратної частини, ушкодження пов'язані з попаданням вологи та сторонніх предметів;

·          обладнання використовувалося не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

* ціна деталі відповідно до прайс-листа на момент рекламації

Гарантія на інструмент та витратні матеріали:

Під гарантією мається на увазі заміна або повернення вартості товару, що має початковий дефект, що проявив себе при візуальному огляді.
Товар, що був у вживанні, навіть короткочасно, поверненню або обміну не підлягає.**
Гарантійний строк для роздрібних покупців – 14 днів.;
Гарантійний строк для оптових покупців – 3 місяці.
* ціна деталі відповідно до прайс-листа на момент рекламації
** товар, що має навіть незначні пошкодження (ушкоджено упаковку, дрібні подряпини, частково витрачено тощо)

Загальне

Транспортні витрати, пов'язані з обслуговуванням, обміном, поверненням товару гарантією не покриваються та оплачуються покупцем.
За цілісність посилки під час транспортування відповідальність несе компанія-перевізник.
Магазин не несе відповідальності за збитки, отримані через неправильне використання товарів і внаслідок форс-мажору.

Порядок дій щодо виявлення несправності

1.     Зв'яжіться з продавцем та повідомте про виявлення несправності – це допоможе уникнути зайвих дій. Техвідділ намагатиметься допомогти вирішити проблему без доставки товару до магазину.

2.     При необхідності доставки товару до магазину, погодьте з продавцем службу доставки та одержувачів тощо.

3.     Повністю заповніть бланк заявки на гарантійне обслуговування із переліком товарів, з номерами відповідних витратних накладних та детальним описом характеру несправності або причиною повернення. Не забудьте вказати ПІБ покупця.

4.     Гарантійний товар має бути упакований в оригінальну упаковку, промаркований (найменування та якість), повністю укомплектований та супроводжений заповненим бланком заявки. Якщо жодної з цих умов не буде дотримано, техвідділ залишає за собою право відкласти розгляд заявки на невизначений термін або відмовити у розгляді.

5.     Після надсилання посилки обов'язково повідомте дані для отримання.