УВАГА!!! Сума мінімального замовлення -1000грн, замовлення на меншу суму будуть автоматично видалені
0
Кошик
0грн.
  • Ваш кошик порожній!

Каталог товарів

Гарантія

Гарантія Якщо Ви є нашим постійним клієнтом, ми намагатимемося допомогти Вам з обміном нашого товару навіть у разі порушення однієї чи кількох нижченаведених умов. Гарантія на комплектуючі: Під гарантією мається на увазі заміна, ремонт чи повернення вартості* запчастини, що має початковий дефект, що проявив себе під час перевірки на працездатність (тобто до повної установки). Встановлені запчастини, що були у використанні, навіть короткочасно, поверненню чи обміну не підлягають**. Гарантія не розповсюджується на термін служби деталі***. Гарантійний термін для роздрібних покупців – 14 днів; Гарантійний термін для оптових покупців – 3 місяці. Гарантія не дійсна у таких випадках: дисплеї та сенсорне скло, на яких знімалася захисна плівка (плівка є гарантійним захисним засобом, уважно перевіряйте запчастини перед зняттям плівки!); комплектуючі, на яких пошкоджені або відсутні захисні знаки (пломби, стікери, наклейки, штампи тощо); комплектуючі BGA (мікросхеми, цифрові мікрофони тощо); комплектуючі для паяльних станцій (жала, нагрівальні елементи, насадки на фен тощо) комплектуючі, що мають сліди некваліфікованої установки, що втратили товарний вигляд або вживані; комплектуючі, що встановлювалися без дотримання технології. * ціна деталі відповідно до прайс-листа на момент розгляду ** запчастини, що мають навіть незначні пошкодження (вигини на шлейфах, сліди паяння, некоректної установки тощо) *** Термін служби запчастин багато в чому залежить від кваліфікації установника. Магазин не несе відповідальності за якість встановлення та не надає гарантію на термін служби Гарантія на обладнання: Під гарантією передбачається заміна товару або повернення його вартості* протягом 14 днів з моменту покупки, а також безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну. Гарантійний термін – 3 місяці. Ремонт здійснюється протягом 14 днів з моменту надходження товару на склад. У разі, якщо ремонт не є можливим, проводиться заміна товару на новий або повернення його вартості. Гарантія поширюється тільки на апаратну частину обладнання, і не стосується програмного забезпечення, а також будь-яких предметів комплектації (кабелі, адаптери, додаткові пристрої, паяльники, розхідники тощо) Гарантія на обладнання не надається у таких випадках: пошкоджені або відсутні захисні знаки (пломби, стікери, наклейки, штампи тощо); є сліди програмної чи механічної модифікації; є сліди спроб самостійного ремонту; є фізичні, електричні, теплові ушкодження апаратної частини, ушкодження пов'язані з потраплянням вологи та сторонніх предметів; обладнання використовувалося не за призначенням чи з порушенням правил експлуатації. * ціна деталі відповідно до прайс-листа на момент рекламації Гарантія на інструмент та витратні матеріали: Під гарантією мається на увазі заміна чи повернення вартості* товару, що має початковий дефект, що проявив себе при візуальному огляді. Товар, що був у вживанні, навіть короткочасно, поверненню або обміну не підлягає.** Гарантійний термін для роздрібних покупців – 14 днів; Гарантійний термін для оптових покупців – 3 місяці. * ціна деталі відповідно до прайс-листа на момент рекламації ** товар, що має навіть незначні пошкодження (ушкоджено упаковку, дрібні подряпини, частково витрачено тощо) Загальне